کد خبر: 908
تاریخ انتشار: مرداد 13, 1402گروه : اجتماعی
اولویت اجرای طرح تأمین آب شرب بجنورد
محمد وحیدی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار آفتاب اترک اظهار داشت: قرارگاه امام حسن (ع) نیز در حوزه تأمین آب شرب و راه روستایی استان ورود کرده و اعتبارات خوبی در این بخش استان هزینه خواهد شد. نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: اعتبارات انتقال آب شرب از منطقه پلنگدره تأمین و پروژه در حالِ اجرا است. نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه استان از دغدغه همه مسئولان محسوب می شود و همه جریان ها باید در این زمینه همکاری کنند. وی در ادامه با بیان اینکه بهرهمندی خراسان شمالی از بودجه جایگاه مناسبی نیست، افزود: استان در بخش اعتبارات هزینهای در جایگاه ۱۸ و ۱۹ و اعتبارات تملک دارایی در جایگاه ۱۹ تا ۲۲ استانها قرار دارد. وحیدی یادآور شد: برای رسیدن به جایگاه مناسبی از بودجه کشور باید پروژههای مصوب بیشتری در ماده ۲۳ داشته باشیم.
انتهای خبر/طراوتی
برچسب ها : آب شرب بودجه پلنگ دره خراسان شمالی مجلس شورای اسلامی
دیدگاهتان را بنویسید