کد خبر: 908
تاریخ انتشار: مرداد 13, 1402
گروه : اجتماعی

اولویت اجرای طرح تأمین آب شرب بجنورد

اولویت اجرای طرح تأمین آب شرب بجنورد

محمد وحیدی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار آفتاب اترک اظهار داشت: قرارگاه امام حسن (ع) نیز در حوزه تأمین آب شرب و راه روستایی استان ورود کرده و اعتبارات خوبی در این بخش استان هزینه خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: اعتبارات انتقال آب شرب از منطقه پلنگ‌دره تأمین و پروژه در حالِ اجرا است.

 نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه استان از دغدغه  همه مسئولان محسوب می شود و همه جریان ها باید در این زمینه همکاری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بهره‌مندی خراسان شمالی از بودجه جایگاه مناسبی نیست، افزود: استان در بخش اعتبارات هزینه‌ای در جایگاه ۱۸ و ۱۹ و اعتبارات تملک دارایی در جایگاه ۱۹ تا ۲۲ استان‌ها قرار دارد.

وحیدی یادآور شد: برای رسیدن به جایگاه مناسبی از بودجه کشور باید پروژه‌های مصوب بیشتری در ماده ۲۳ داشته باشیم.

انتهای خبر/طراوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *